Maak kennis met EfficientRetail POS!

Het moderne afrekensysteem voor in de winkel, met de webshop als basis.
De Point Of Sale is inclusief in alle EfficientRetail abonnementen. U kunt de POS (kassa) gebruiken in zoveel winkels als u wilt.
De EfficientRetail POS werkt ook op mobiele telefoons, die de product barcodes kunnen scannen en afrekenen.
U hoeft dus in principe geen stand-alone kassasysteem meer te hebben en u heeft dus ook altijd een hardware en netwerk backup oplossing.

Alles-in-één

Webshop en POS zijn één systeem. Er hoeft niet te worden gesynchroniseerd tussen de twee.
De voorraad, producten, (inkoop)prijzen en klantgegevens zijn hetzelfde in uw hele bedrijf.
Of de POS nu op mobiel of desktop gebruikt wordt.

Voorraad management

Een winkelverkoop via de kassa wordt in de achtergrond verwerkt als een webshop bestelling.
Dit betekent dat de voorraad altijd klopt.

Analyse en rapportage

Analyse van de verkoop gegevens.
Bijvoorbeeld winstmarges, high-runners, voorraad analyse.

Gebruikers management

Bepaal wie van de gebruikers wat kan veranderen.
Van leesrechten, webshop beheer tot permissies voor afrekenen in de winkel.

Barcodes, kassabon & kassalade

Een kassabon versturen via email is mogelijk (de klant ontvangt deze gewoonlijk ter plekke per mobiel)
Het printen, in de winkel, op een thermische kassabonprinter is ook mogelijk.
Een kassalade voor contante betalingen (automatisch geopend bij het afdrukken van een bon) is makkelijk aan te sluiten. Net als een barcodescanner.

Betalingen

Met EfficientRetail Point-of-Sale kunnen in de winkel betalingen worden aangenomen met PIN of contant.

En ook alle betaalmiddelen die normaal in webshops gebruikt worden,
bijvoorbeeld iDeal (of eventueel zelfs een tikkie of crypto).

Probeer EfficientRetail nu, gratis voor één maand!


    (eigen domein kan later gekoppeld worden)